ח"כ רוטמן: "אפשר להקים ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ רוטמן: "אפשר להקים ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית"

    חה"כ שמחה רוטמן ב"מהדורת הבוקר": "יש אנשים בקואליציה שמסתובבים עם כאבי בטן כאלה ואחרים, אם יהיו מספיק אמיצים אפשר להקים ממשלה חלופית כבר בכנסת הזו. אם הולכים לבחירות, לפיד הוא ראש ממשלת המעבר וזו בעיה בפני עצמה"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על פרישתה מהקואליציה של ח"כ עידית סילמן. "אני מאוד שמח שעידית סילמן הבינה שהממשלה הזו לא טובה לעם ישראל ואני מקווה שיהיו עוד שילכו בעקבותיה", אומר רוטמן.

    "השאלה אם יהיו בחירות תלויה בכמה יצטרפו לסילמן. יש אנשים בקואליציה שמסתובבים עם כאבי בטן כאלה ואחרים, אם יהיו מספיק אמיצים אפשר להקים ממשלה חלופית כבר בכנסת הזו". לדברי רוטמן "יש הרבה בעיות בהליכה לבחירות. אם הולכים לבחירות לפיד הוא ראש ממשלת המעבר וזו בעיה בפני עצמה".

    הוא נשאל האם יסייעו לבנט שלא לתת ללפיד את ראשות הממשלה וסירב להשיב בטענה שלא מדובר בתרחיש קיים: "מה ההבדל בין בנט ללפיד בהקשר הזה? הוא מושקע בקיומה של הממשלה הזו לא פחות מלפיד ואולי אפילו יותר".

    רוטמן הדגיש: "הממשלה הזו, וגם היוזמה של ימינה כמפלגה להקים את הקואליציה הזו כדי להשיג הישגים שלא ניתן להשיג בממשלת ימין כפי שהם טענו אז – נכשלה בכל תחום. בנושאי דת ומדינה היא בוודאי נכשלה, אפילו הרבנים המתונים בארה"ב לא מוכנים לרפורמות של מתן כהנא, וכמובן בנושא הביטחוני שאנחנו רואים את התוצאות הקשות בשטח ובנושאי ארץ ישראל והבניה ביו"ש שמוקפת".

    עוד אמר רוטמן: "בחודש ניסן, שבו אבותינו מסרו את נפשם על היהדות, זה סמלי מאוד שהאבן הראשונה של הממשלה הזאת נופלת בחודש הזה ואני מקווה שאחריה יבואו עוד אבנים רבות".



    0 תגובות